تونی اندروویچ از کرواسی و مارتین وایسه از فرانسه موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله پایانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز کیش راه یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، مرحله نیمه نهایی جدول اصلی رقابت‌های بین‌المللی فیوچرز کیش با حضور چهار تنیسور برتر برگزار شد و در نهایت "تونی اندروویچ" از کرواسی و "مارتین ویس" از فرانسه توانستند با عبور از سد حریفان خود راهی فینال پایانی بازی‌ها شوند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در بخش انفرادی تونی اندروویچ از کرواسی با نتیجه ( ۵-۷ و ۲-۶ ) از سد کالین وان بن از هلند عبور کرد و در دیگر دیدار این مرحله الکسیس موزیالک از فرانسه با نتیجه ( ۴-۶ ، ۶-۴ (۵) ۶-۷ ) از مارتین وایسه از فرانسه شکست خورد تا تکلیف نفرات راه یافته به مرحله فینال بازی‌ها مشخص شود.

فینال این رقابت‌ها در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و تیم‌های ۲ نفره  وادیم الکسانکو – الکساندر کوشکوو از اکراین و جروم اینزریلو از فرانسه – مارتین ویس از فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تنیسورهای فرانسوی موفق شدند با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶ ) به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را تصاحب کنند.

به این ترتیب هفته چهارم این رقابت‌ها امروز ( ۳۰ فروردین ماه ) با برگزاری دیدار فینال به پایان می‌رسد.