سرمربی تیم ملی ووشو با اشاره به برنامه هایی که برای آماده سازی این تیم جهت حضور در بازیهای آسیایی ارایه شده گفت: در این زمینه روی قولهای مسئولان فدراسیون و همچنین قولهایی که آنها از مسئولان ورزش گرفته اند.، حساب کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اجاقی در حاشیه بازدید عصر امروز شنبه رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ووشو گفت: این گونه بازدیدها به لحاظ روحی به وضعیت ورزشکاران خیلی کمک می کند این ورزشکاران در طول اردو تلاش زیاد می کنند و حتی از نظر روحی زحمت زیادی متقبل می شوند تا به آمادگی لازم برسند همانطور که می دانید ساندا یک مبارزه است و تالو هم ورزشی سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه محیط تیم ملی ووشو ایزوله است ادامه داد: اجازه نمی دهیم مشکلات بیرونی تاثیرگذار شود و ورزشکاران توجهی داشته باشند اما به هر حال مشکلاتی است که برای آن برنامه داده ایم. مربیانی در نظر گرفته ایم و اردوهایی هم پیش بینی کردیم که همه آنها متقبل هزینه هایی می شوند.

سرمربی تیم ملی ووشو تصریح کرد: در مقابل برنامه های ارائه شده مسئولان فدراسیون قولهایی به ما داده اند که البته ورزشکاران در جریان این قول و قرارها نیستند اما فکر می کنم مسئولان فدراسیون هم از شما مسئولان ورزش قولهایی در این زمینه گرفته‌اند.

حسین اجاقی در پایان اظهار داشت: اگر به این قولها عمل شود و برنامه های ما اجرایی شود ضریب تکرار موفقیت‌های ما در بازیهای آسیایی چین برای بازیهای آسیایی کره بالا می رود.