رضوانشهر – خبرگزاری مهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت: حضرت زهرا(س) در رفتار و اخلاق الگوی همه مسلمانان عالم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق عصر یکشنبه در جشن میلاد کوثر در این شهرستان افزود: حضرت زهرا (س) آئینه تمام نمای صفات جمال و جلال خداوند است.

وی همچنین با بیان اینکه اسلام به زن شان و منزلت بخشید، اظهارداشت:  حضرت زهرا (س) نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی است.

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر گفت: ولایت مداری درس بزرگ حضرت زهرا(س) به مسلمانان و الگویی برای همه اهل جهان است.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن افزود: فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبر بزرگ اسلام(ص)، ‏‏همسر ولایت و ‏مادر امامت است.

یوسفی همچنین با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلام ارزش زن به معنويت، کمال و حجب و حيا است، اظهارداشت: مادران و زنان جامعه اسلامي بايد هميشه به حضرت زهرا(س) اقتدا کنند.

وي افزود: زنان جامعه با تاسی از سیره فاطمه (س) در مسیر تعالی گام بر می دارند و مایه افتخار و موجبات گسترش شمیم ناب سیره فاطمی در میان یکایک زنان عالم می شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی رضوانشهر با بیان اینکه بنیان خانواده از سوی بانوان تحکیم بخشیده می‌ شود، یادآورشد: تربیت فرزندان مهمترین وظیفه مادران است و آنان باید فرزندان خود را براساس تربیت اسلامی آموزش دهند.