بهار- خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه زنان مسلمان بايد به حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه و الگوي رفتاري نگاه کنند، گفت: حضرت زهرا(س) محتواي دين و واقعيت ولايت است .

به گزارش خبرنگار مهر، حسن برزگر عصر یکشنبه در جشن بزرگ کوثر در شهرستان بهار اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) انسان کاملي است که بايد در همه ابعاد زندگي براي ما الگو و اسوه باشد

برزگر با اشاره به تقارن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و تولد حضرت امام خمینی (ره)، عنوان داشت: در اسلام اهميت ويژه اي به مقام مادر و زن داده شده و بعد از ظهور اسلام زن ارزش و جايگاه خاصي پيدا کرد .

وی با تاکید بر الگو گیری از حضرت فاطمه (س) و کتاب فرهنگ سخنان آن حضرت، گفت: تمامی فرمایشات حضرت زهرا در این کتاب آورده شده که می تواند راهنمای مفیدی در زندگی همگان باشد.

مسئول دفتر امام جمعه همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: برای فضیلت حضرت زهرا(س) همین بس که خداوند در قرآن او را به عنوان خیر کثیر تعریف کرده است.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی افزود: خداوند با اراده تکوینی خود، تمام گناهان و ناپاکی ها را از اهل بیت برداشته و آنها را معصوم قرار داده است.

نقوی با اشاره به آثار علمای اهل سنت گفت: حتی اهل سنت هم به عصمت اهل بیت اذعان دارند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: پیامبر (ص) و حضرت فاطمه(س)، با این فضایل بایستی برای ما الگو و اسوه حسنه باشند.

نقوی با اشاره به کتاب بحار الانوار علامه مجلسی اظهار داشت: حتی حضرت مهدی امام عصر(عج) نیز مادرش حضرت فاطمه(س) را الگوی خود می داند و می فرماید حضرت فاطمه(س) الگوی من است و من دین، اخلاق، معنویت و عبودیت را از حضرت زهرا(س) می گیرم.

وی با اشاره به نوع پوشش و آرایش برخی خانم ها در شهرهای بزرگ، عنوان داشت: بسیار متأسفیم که امروزه باید اینگونه سخن بگوییم، تا دیروز به آقایان می گفتیم دختران و زنان را همچون خواهران و مادران خود بدانید ولی امروز باید به خانم ها بگوییم که آقایان را چون برادر خود بدانید و مراعات و ملاحظه داشته باشید و زمینه گناه را برای جوانان فراهم نکنید.