علی‌اکبر ثقفی تهیه‌کننده سینما از آغاز پیش‌تولید فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر حسین ثقفی و مذاکره با بازیگران برای حضور در این پروژه خبر داد.

علی اکبر ثقفی تهیه‌کننده سینما در توضیح مراحل پیش‌تولید «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیرحسین ثقفی به خبرنگار مهر گفت: «مردی که اسب شد» از تازه ترین فیلمنامه‌های در دست کارم است که در حال و هوای آثار قبلی خواهد بود. این فیلم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و در حال حاضر مشغول مذاکره با بازیگران هستیم.

وی درباره اکران فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» توضیح داد: پخش این فیلم به عهده هدایت فیلم است و طبق صحبت های اولیه قرار بر این شده تا در ایام عید فطر اکران شود، منتها ترافیک اکران فیلم ها در این ایام آنقدر زیاد است که ترجیح می دهم در زمان دیگری غیر از عید فطر اکران شود. 

این تهیه کننده سینما متذکر شد: به اعتقاد من اگر فیلم خوب در سینمای ایران ساخته شود در هر زمان قابل عرضه است به همین دلیل برای من هیچ فرقی ندارد که در چه زمانی فیلم‌هایم روی پرده رود. خود من در طول سال سینما نمی روم و همه آثار را در ایام جشنواره می بینم اما معتقدم که در هر زمان از سال اگر یک فیلم خوب اکران شود، مشتری خود را خواهد داشت.

این تهیه‌کننده سینما در پایان درباره تغییرات احتمالی فیلم «همه چیز برای فروش» برای اکران گفت: فیلم بدون تغییر اکران خواهد شد.

«همه چیز برای فروش» که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نظر مثبت برخی منتقدان را با خود همراه کرد، درباره سرنوشت انسان هایی است که ناخواسته محکوم به عدل هستند.

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی ،جواد عزتی و حبیب رضایی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.