تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» پنجشنبه چهارم اردیبهشت در لوکیشنی حوالی ملاصدرا پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی‌ و تهیه کنندگی علیرضا داوری پنجشنبه چهار اردیبهشت در لوکیشنی حوالی ملاصدرا  پیگیری می‌شود.

در این مجموعه تلویزیونی علی عمرانی در نقش احمد، ، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه ، محسن افشانی در نقش امیر، سیما خضرآبادی در نقش مهتاب بازیگران خانواده نکونام هستند که به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین علی رام نورایی ونیما شاهرخ شاهی دیگر بازیگران اصلی سریال هستند و به زودی نیز چند بازیگر چهره به این گروه می‌پیوندند.

«جاده چالوس» روایت یک خانواده است که در تهران زندگی می‌کنند، به همسر خانواده یک رستوران متروکه در جاده چالوس ارث می‌رسد. همسر این خانواده به همراه وکیل خود به جاده چالوس می‌رود تا  رستوران متروکه را که حدود 40 سال از فعالیت و رونق آن می‌گذرد، با همکاری خانواده دوباره احیا کنند.

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی تهیه و تولید می‌شود که می‌توان به مواردی همچون توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی‌ و اشاعه خرده فرهنگ‌های بومی‌ و احیای ارزشهای دینی، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی، کسب روزی حلال، آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ‌های مختلف، تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواجهای آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، ترغیب مردم کلانشهرها به مهاجرت به شهرهای کوچک و... اشاره کرد.

در مجموعه «جاده چالوس» امید آفرینی، نشاط و شادابی با استفاده از مضامین طنز اجتماعی در طول داستان دیده می‌شود.