کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم ملی کشورمان با تمرینات آمادگی خوبی که پشت سر می‌گذارد به دنبال قهرمانی رقابت‌های آسیایی کره جنوبی است که امیوارم به آن دست یابد.

حسین رضازاده در جریان سفر به کرمانشاه که به منظور انتخاب رئیس جدید هیات وزنه‌برداری کرمانشاه انجام گرفت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم کشورمان شایستگی این را دارد که بر سکوی قهرمانی بزی های آسیایی بایستد.

وی با بیان اینکه تیم کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی بازی های آسیایی کار سختی را پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی نظیر کره جنوبی، کره شمالی، چین و ازبکستان مهمترین رقبای ما برای کسب این مهم به شمار می روند.

رضا زاده افزود: از چندی پیش مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در کمپ تیم‌های ملی با حضور 14 وزنه بردار آغاز شده و ملی پوشان در حال آماده کردن خود برای حضور در بازی های آسیایی هستند.

رییس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: در این اردو کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی دسته 85 کیلوگرم نیز حضور دارد و یکی از امیدهای کشورمان در رقابت های آسیایی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اردوی سوم آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز از نیمه دوم اریبهشت آغاز خواهد شد، اظهار داشت: این اردو به مدت سه هفته و در یکی از شهرهای چابکسر یا تبریز برگزار می شود.

رضازاده یادآور شد: تمرینات و اردوهای تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی به صورت مرتب برگزار تا در نهایت هشت وزنه برداری که بهترین رکورد را داشته باشند به مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی اعزام شوند.

وی در پایان و با بیان اینکه تیم ملی وزنه برداری ایران بعد از انقلاب تنها موفق به کسب یک مدال طلا در بازی های آسیایی شده است، خاطرنشان کرد: از آن جایی که امتیازات بر اساس نوع مدال محاسبه می شود سعی می کنیم تا در این رقابت ها خوشرنگ ترین مدال ها را کسب کنیم.