اصفهان - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با کسب سومین شکست مقابل پتروشیمی بندر امام از رسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شد.

پتروشیمی با توجه به پیروزی در دو بازی اخیر خود، در کوارتر نخست تیم پتروشیمی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و بازیکن آمریکایی این تیم به خوبی امتیازات پتروشیمی را جمع کرد و با حرکت‌های سه امتیازی حامد آفاق و مهدی کامرانی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت تا کوارتر نخست با نتیجه 13 بر 19 به سود پتروشیمی به پایان برسد.

در کوارتر دوم ذوب‌آهن بهتر از پتروشیمی ظاهر شد و اجازه زدن ضربات سه امتیازی نداد و اجازه ضربه زدن جاناتان را نداد و ایمان زندی و دیگر بازیکنان این تیم، ذوب‌آهن تا دقیقه 7، از تیم حریف جلو بود اما در نهایت پتروشیمی بازی را در دست کرد و امتیازات زیادی را گرفت و کوارتر دوم با نتیجه 20 بر 18 به سود پتروشیمی به پایان رسیده و نیمه نخست با نتیجه 39 بر 31 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

در کوارتر سوم ذوب‌آهن در صدد برتری بود اما نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و این کوارتر با نتیجه 22 بر 18 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید.

در کوارتر چهارم باز هم پتروشیمی به پیروزی رسید و با نتیجه 19 بر 16 از تیم حریف پیش افتاد تا بازی با نتیجه 80 بر 65 به پایان برسد و ذوب‌آهن از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باز بماند.