سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال روز یکشنبه طی نشستی با حضور مربیان چهار تیم حاضر در مرحله فینال و رده‌بندی مسابقات لیگ برتر، زمان و چگونگی برگزاری دیدارهای این دو مرحله را نهایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجشنبه گذشته با برگزاری دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تکلیف دو تیم راه‌یافته به دیدار نهایی این رقابت‌ها مشخص شد. بر این اساس تیم‌های مهرام و پتروشیمی که در دیدارهای اول و دوم نیمه نهایی به ترتیب موفق به شکست دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن شده بودند، با پیروزی دوباره برابر این تیم‌ها در قالب دیدارهای سوم موفق شدند راهی فینال این مسابقات شوند.

بدین ترتیب فینال این دوره از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار می‌کنند و تیم‌های دانشگاه آزاد و ذوب آهن نیز در مرحله رده‌بندی به مصاف هم می‌روند.

برای مشخص شدن زمان آغاز این دو مرحله مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز یکشنبه نشستی در تالار بسکتبال آزادی و با حضور اعضای سازمان لیگ فدراسیون و همچنین نمایندگان چهار تیم حاضر در مرحله رده‌بندی و فینال برگزار خواهد شد و طی آن علاوه بر زمان آغاز این دو مرحله از مسابقات، درباره چگونگی پیگیری آن نیز تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت 4 از 7 برگزار خواهد شد.