مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز از تماس یک دلال سابقه دار با بازیکن این تیم قبل از بازی با پیکان خبر داد و گفت: این دلال از بازیکن ما خواسته بود برابر پیکان بازی نکند.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان مطلب فوق گفت: بعد از اتمام بازی با پیکان بود که بازیکن ما در رختکن اعلام کرد در روزهای گذشته یک دلال سابقه دار بیش از 10 بار با او تماس گرفته است تا برابر پیکان بازی نکند.

وی افزود: ما این موضوع را سریعا به ستاد منشور اخلاقی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع دادیم . باشگاه فجر یک باشگاه پاک است و نیازی به این مسائل ندارد.

مدیرعامل باشگاه فجر در پاسخ به این سئوال که دلال مورد نظر از طرف چه کسی با بازیکنشان تماس گرفته، گفت: این دیگر مشخص است و نیازی به سئوال کردن ندارد! به هر حال این بازیکن ما که اتفاقا به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، چنین موضوعی را به ما منتقل کرد.

جعفری در ادامه با انتقاد از کسانی که فدراسیون فوتبال را حامی تیم فجر می دانند، گفت: بعضی ها می گویند آیت اللهی (نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال) هوای تیم فجر را دارد در حالیکه اگر چنین چیزی بود ما الآن جزو 4 تیم بالای جدول بودیم نه اینکه بخواهیم برای سقوط نکردن بجنگیم، این صحبت ها را کسانی مطرح می کنند که خودشان در فوتبال دوپینگ را راه انداختند و از بچه های مردم مدام پول می گیرند. همان هایی که راست راست راه می روند و هیچ کس به آنها کاری ندارد.

وی افزود: باشگاه فجر یک باشگاه صاف و صادق است و نیازی به حمایت کسی ندارد. خواسته ما این است که با ناپاکی در فوتبال مبارزه کنند و اجازه بدهند نتایج در مستطیل سبز رقم بخورد.

تیم فوتبال فجر سپاسی روز گذشته (شنبه) در بازی رفت پلی آف برابر تیم پیکان به تساوی بدون گل رسید. بازی برگشت این دو تیم روز پنجشنبه این هفته در تهران برگزار می شود.