سنندج - خبرگزاری مهر: شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج با صدور پیامی درگذشت حاج ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و رئيس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است: ارتحال عالم جلیل القدر حاج ماموستا مجتهدی  که سالیان متمادی از عمر پر خیر و برکت خود را در مسیر وحدت امت اسلامی، تقریب مذاهب و ارتقای شاخص های فرهنگ عمومی شهرستان صرف کرد به عموم مردم شریف کردستان، علما، روحانیون، دوستداران و بویژه خانواده و بازماندگان محترم آن فقید سعید تسلیت عرض می نماییم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عالم بزرگوار، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت آرزومندیم.

به گزارش مهر، ماموستا حسام الدين مجتهدي امام جمعه سنندج و نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري ظهر شنبه در يكي از بيمارستان هاي تهران دار فاني را وداع گفت.

ماموستا حسام الدين مجتهدي از چهره هاي برجسته مذهبي و ديني كشور بود كه در دو دوره به عنوان امام جمعه سنندج فعاليت كرد و از دو سال قبل نيز با راي مردم استان به عنوان عضو مجلس خبرگان رهبري انتخاب شد.