اصفهان - خبرگزاري مهر: سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بر اساس گفته‌هاي مديرعامل و هيئت مديره ذوب‌آهن، نظر هيئت مديره درباره انتخاب سرمربي اين باشگاه تا پايان هفته اعلام مي‌شود.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر پيرامون روند انتخاب سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هيئت‌مديره و مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در روزهاي گذشته فعاليت‌هاي خود را براي انتخاب سرمربي تيم انجام داده‌اند و من اطلاعي از روند انتخاب سرمربي تيم ندارم.

وي افزود: بر اساس صحبت‌هاي آذري، مديرعامل باشگاه و اعضاي هيئت مديره باشگاه، سرمربي تيم از سوي مديرعامل باشگاه به اعضاي هيئت مديره معرفي شده و اعضاي هيئت مديره آن را تا پايان هفته معرفي مي‌کنند.

سرمربي تيم ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به اينکه آيا فيروز کريمي يکي از گزينه‌هاي تصدي سرمربيگري تيم در فصل آينده به شمار مي‌رود، تصريح کرد: بدون شک يکي از گزينه‌هاي تصدي سرمربي تيم ذوب‌آهن فيروز کريمي بوده و او که تيم را در ليگ برتر نگه داشت، يکي از گزينه‌هاي تصدي سرمربيگري ذوب‌آهن است.

وي افزود: هيئت مديره گزينه‌هاي تصدي سرمربيگري ذوب‌آهن را در روزهاي گذشته بررسي کرده و قرار است در روزهاي آينده نيز گزينه‌هاي تصدي سرمربيگري ذوب‌آهن مطرح شوند.