پلدختر - خبرگزاری مهر: مسئول تاکسیرانی پلدختر از برخورد قانونی با تاکسیرانانی که از شهروندان پلدختری کرایه اضافه می‌گیرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلیمانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که روز گذشته شورای شهر با شهردار پلدختر تشکیل داد مقرر شد کرایه هر مسیر در این شهر 100 تومان افزایش یابد.

وی گفت: بر اساس قانون کرایه تاکسی باید از 300 تومان به 350 تومان افزایش یابد که ما آن را به 400 تومان افزایش داده ایم.

مسئول تاکسیرانی پلدختر با بیان این که تاکسیرانی با تخلف در زمینه افزایش کرایه تاکسی برخورد می‌کند گفت: گشت های واحد تاکسیرانی شهرداری پلدختر حدود 9 تاکسی متخلف را شناسایی کردیم و پرونده آنان به تعزیراتی حکومتی ارسال شده است.

سلیمانی از برخورد قانونی با تاکسیرانانی که از شهروندان کرایه اضافه می‌گیرند خبر داد و گفت: گشت‌هایی را در سطح شهر پلدختر ایجاد کردیم تا با تاکسیرانان متخلف برخورد شود.

مسئول تاکسیرانی پلدختر از شهروندان خواست  در صورت رعایت نکردن نرخ توسط رانندگان تاکسی کد سه رقمی پشت شیشه عقب یا پلاک آنها را به واحد تاکسیرانی به شماره های  4221810 و 4222201 و 127 گزارش دهند.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در پلدختر در حالیست که برخی تاکسیداران معتقدند که نرخ اعلامی با توجه به افزایش قیمت بنزین کم است و از مسئولان خواسته اند در این زمینه تجدید نظر کنند.