کرمان - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفتن میزبانی رقابت های جام ملت های 2019 آسیا را نیازمند عزمی ملی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان در نشست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران با استاندار کرمان گفت: برای گرفتن میزبانی رقابت های جام ملت های 2019 آسیا باید عزمی ملی داشت زیرا این مسئله یک خواست ملی است.

وی با اشاره به اثرات مثبت میزبانی ایران در این رقابت ها گفت: این امر زمینه تحول بزرگی را در زمینه های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می کند.

بهروان تصریح کرد: میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا همچنین تاثیرات مثبتی را برای استان های برگزار کننده این رقابت ها به همراه دارد.

این مسئول گفت: کرمان تاکنون در میزبانی مسابقات شایستگی خود را به اثبات رسانده است و امیدواریم با گرفتن میزبانی این رقابت ها بار دیگر مسئولین این دیار بتواند با استفاده از ظرفیت های استان میزبانی خوب برای مسابقات بوده و قابلیت های استان کرمان را به نمایش بگذارند.

 رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نیز در ادامه این نشست گفت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و نمایندگان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی طی امروز از استادیوم باشگاه شهرداری کرمان، زمین دانشکده تربیت بدنی، ورزشگاه در حال احداث شهدای مس، دانشگاه شهید باهنر کرمان و هتل جهانگردی بازدید می کنند.

مراد حاج جعفری بازدید از استادیوم شهید باهنر کرمان در مجموعه امام علی (ع) را برنامه روز سه شنبه این نمایندگان عنوان و تصریح کرد: پس آن نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران عازم خراسان رضوی می شوند.