دماوند - خبرگزاری مهر: در پی احتیاطی راننده یک دستگاه پراید و برخورد آن با نیسان در محور فیروزکوه به سمت تهران قبل از پل شلمبه دو کشته و یک مصدوم بر جای ماند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ساعت 17:30 دقیقه توسط مرکز  پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران (112) مطلع شدیم یک دستگاه پراید و نیسان در محور تهران فیروزکوه لاین شرق یه غرب با هم برخورد کردند و احتیاج به آمبولانس و خودرو نجات است.

حمید فرهادی افزود: هماهنگی های لازم توسط مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند انجام شد و دوتیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب از پایگاه امداد و نجات بین شهری چناران (یادمان شهید امدادگر داود مقدم) به محل تصادف اعزام شدند.

این مسئول عنوان کرد: پس از رسیدن تیمهای اعزامی مشخص شد که پراید از سمت شاگرد و جلوی خودرو به شدت با نیسان و همچنین گاردریل کنار جاده برخورد داشته و دو مصدوم بد حال و یک کشته بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: در این راستا بلافاصله عملیات نجات با همکاری آتش نشانی صورت پذیرفت و دو مصدومی که بر اثر برخورد شدید خودروی پراید در آن محبوس شده بودند نجات پیدا کردند و با همکاری عوامل مرکزیت فوریت های پزشکی به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافتند.

فرهادی اظهار داشت: متاسفانه فردی هم که توسط عوامل فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.