بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بندر بوشهر از کلنگ زنی 9 پروژه عمران شهری بوشهر در روز شوراها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزادشهرکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه شهری بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی را به منظور بهبود وضعیت شهری در بندر بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار خوبی نیز در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره ببریم و مردم و شهروندان بوشهر حق دارند که از محیطی زیبا و مطلوب در شهر لذت ببرند و بتوانند از امکانات شهری بهره‌مند شوند.

آغاز درخت کاری 20 هزار اصله درخت با مشارکت مردمی

شهردار بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: به مناسبت نهم اردیبهشت روز گرامیداشت شوراها، 9 پروژه عمران شهری با حضور مسئولین استانی، اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر و دیگر مسئولان شهر بوشهر کلنگ می‌خورد.

وی در ادامه با بیان این خبر بیان داشت: آغاز درخت کاری 20 هزار اصله درخت با مشارکت مردمی در پارک ها و محلات مختلف پروژه شروع این افتتاحیه است.

آزادشهرکی با بیان اینکه اجرای فاز اول کانال نیروگاه تنگک دومین پروژه در دست اجرا است، افزود: بهسازی پیاده‌رو و ساحل‌سازی از میدان ورزش تا میدان رییس علی دلواری نیز در این زمان کلید می‌خورد.

احیای عمارت تاریخی بیلیارد و ساماندهی بافت تاریخی

وی به افتتاح پارک موقوفه کازرونی اشاره و تصریح کرد: مرمت و احیای عمارت تاریخی بیلیارد و ساماندهی بافت تاریخی گذر وحدت از پروژه های دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

پارسایی فر اظهار داشت ساماندهی میدان انقلاب و بهسازی پیاده رو خیابان لیان، زیر سازی و آسفالت محوطه ایستگاه پمپاژ هزار دستگاه و بهسازی جداره بافت تاریخی از مسجد عطار تا مسجد فیل پروژه‌های دیگری است که فردا افتتاح می‌شود.