مديران شهري به ملاقات مصدومان حادثه واژگوني اتوبوس در اتوبان آزادگان در بيمارستان فياض بخش رفتند .

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حكيمي پور با اشاره به حادثه واژگوني اتوبوس بخش خصوصي شركت واحد در بزرگراه  آزادگان ضمن ابراز همدردی با خانواده هاي داغدار گفت: علت حادثه و رسیدگی کامل به مجروحان و بازماندگان را پیگیری مي كنيم .

همچنين رئیس شورای شهر تهران از حضورمعاون شهردار و رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شورای شهر برای ارائه توضیحات پیرامون حادثه واژگونی اتوبوس شرکت واحد و کشته شدن هفت نفر از شهروندان خبر داد.

احمد مسجدجامعی باابراز تاسف و تسلیت به خانواده کسانی در این حادثه جان خود را از دست داده اند، اعلام کرد: از تمامی حادثه دیدگان این حادثه عیادت شد و با همراهان و پرشکان معالج گفتگو شد و دستور برای پیگیری وضعیت دقیق مصدومان حادثه تا تکمیل درمان صادر شده است.

رئیس شورای شهر تهران با حضور در بیمارستان های امام خمینی(ره)، رسول اکرم(ص)، یاس سفید و مداین از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس عیادت کرد. در این دیدارها مشخص شد که یکی از مسافران این اتوبوس زن جوان با کودک 3 ساله اش بود که برای شیمی درمانی به تهران آمده بود. این کودک و مادر هر دو زخمی شده بودند. با پیگیری های صورت گرفته قرارشد فردا درمان این کودک سرطانی آغاز شود.

همچنين مشاور و مدیر دفتر شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نيز  با حضور در بیمارستان از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس بخش خصوصی عیادت کردند.

سید محمد جواد شوشتری مشاور و رئیس دفتر شهردار تهران ،دکتر شهرام گیل آبادی مشاور و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران با حضور در بیمارستان فیاض بخش از مصدومان حادثه عیادت کردند.
مدیران شهری در این ملاقات تاکید کردند: شهرداری تهران آمادگی ایجاد هر گونه تمهیدات پزشکی برای مصدومان با هماهنگی کادر درمانی را دارد و می تواند زمینه انتقال آنان را به بهترین مراکز درمانی پایتخت فراهم کند .