زاهدان- خبرگزاری مهر: تیم کریکت منطقه آزاد چابهار با برتری نسبت به حریفان خود در نخستین رقابت های لیگ سراسری کشور توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را در رده مردان بزرگسال به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دوره لیگ سراسری کریکت آقایان که با حضور تیم‌هایی از کنارک، چابهار، ایرانشهر، سراوان و زاهدان از استان سیستان و بلوچستان و همچنین تیم های استان فارس، یزد و گلستان در شهرستان تفت استان یزد برگزار شد تیم کریکت چابهار با 24 امتیاز فاتح این رقابت ها شناخته شد.

در دور برگشت لیگ کریکت مردان ایران همچنین تیم های ایرانشهر و سراوان از سیستان و بلوچستان به مقام های دوم و سوم دست یافتند و تیم های اتحاد تفتان، فولاد کیوان یزد و شهرداری کنارک به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار با تبریک به مناسبت این پیروزی ارزشمند با اشاره به اینکه ورزشکاران بسیار با استعدادی در این رشته ورزشی در استان فعالیت دارند افزود: در همین راستا کار احداث نخستین و بزرگ ترین ورزشگاه اختصاصی کریکت کشور در بندر چابهاراز سال گذشته آغاز شده است .

علیرضا کلانتری با بیان اینکه این ورزشگاه دومین ورزشگاه کریکت دنیا در کنار دریا پس از جاماییکا است افزود:کار احداث این ورزشگاه در محل پارک بهاران چابهار در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع آغاز و تا کنون بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی احداث این ورزشگاه را گامی مهم و بلند برای پاسخ به نیاز های ورزشکاران استان و کشور و همچنین جلب توریست با برپایی رقابت های بین المللی کریکت در این استان عنوان کرد.