رئیس فدراسیون هندبال در خصوص فهرست جدید تیم ملی برای تشکیل اردوهای آماده سازی بازی‌های آسیایی گفت: فعلا در این باره اظهار نظر نمی‌کنم ولی آخر اردیبهشت ماه مشخص می‌شود کدام بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند.

جلال کوزه‌گری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به نامه دومی که علیه وی به وزارت ورزش ارسال شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون همه چیز را به طور کامل و شفاف بیان کرده است حرف من همان بیانیه‌ای است که به طور رسمی منتشر شد.

وی در خصوص احتمال ادامه روند کنونی هندبال گفت: با توجه به اینکه سیاست کلی را اعلام کرده‌ایم نمی‌توان درباره اما و اگرها صحبت کرد. همگان باید بدانند ما حرف آخر را در بیانیه زده‌ایم و در حال حاضر نمی‌خواهیم راجع به چیزی که اما و اگر دارد حرفی بزنم.

رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنان تیم ملی نخواهند به اردو بیایند آیا آنها از بازی‌های آسیایی کنار گذاشته خواهند شد، خاطرنشان کرد: صبر کنید اول لیست تیم ملی منتشر شود بعد در این باره حرف بزنید. روز 31 اردیبهشت ماه مشخص می‌شود که کدام بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند. هر وقت لیست تیم ملی منتشر شد آنوقت متوجه خواهید شد که کدام بازیکنان به اردوی تیم ملی خواهند آمد.

کوزه‌گری ادامه داد: هدف ما حفظ عنوان نایب قهرمانی دوره قبل بازی‌های آسیایی است و قرار نیست با تیمی ضعیف در این مسابقات شرکت کنیم. سرمربی تیم ملی این هفته به قزوین می‌رود تا بازی‌ها را زیر نظر بگیرد. کمیته فنی هم همه چیز را زیر نظر دارد تا بهترین تیم را برای بازی‌های آسیایی اینچئون تشکیل دهیم.