کنسرت موسیقایی دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران به مدت یک روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت احسان خواجه امیری که قرار بود روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه طی دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران توسط موسسه آوای هنر برگزار شود به دلیل استقبال تماشاگران در روز 29 اردیبهشت ماه نیز میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

این خواننده به جز کنسرت لاهیجان، همه کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها تا بعد از اردیبهشت لغو کرده تا به تهیه و تولید ترانه تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل بپردازد.

کنسرت موسیقی بابک جهانبخش نیز که طبق برنامه قرار بود روز 17 اردیبهشت ماه به تهیه‌کنندگی موسسه اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود به دلیل استقبال طرفداران این خواننده طی روزهای اول و دوم خرداد نیز پذیرای دوستداران موسیقی پاپ خواهد بود.

این خواننده که روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سال جاری در تالار خلیج فارس جزیره کیش همراه با تعدادی دیگر از خوانندگان پاپ کنسرت هایی را برگزار کرد، طی تاریخ های اعلام شده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به رهبری ارکستر رضا تاجبخش و تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده کنسرتی را برگزار می‌کند.

در این کنسرت ها که به نوعی اولین کنسرت موسیقایی جهانبخش طی سال جاری در تهران خواهد بود وی مانند همیشه قطعاتی از آلبوم‌های «من و بارون» و «اکسیژن» را برای طرفداران خود اجرا می کند.