اراک-خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی از اعلام نتایج مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 14 ویژه دانش آموزان در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات از 16 تا 31 فروردین ماه با حضور چهار هزار و 900 دانش آموزان پایه های اول و دوم متوسطه برگزار شد.

ابوالفضل خاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتایج مرحله استانی سی و دو میین دوره مسابقات فرهنگی وهنری پرسش مهر 14 در بخش هنرهای تجسمی با اعلام برگزیدگان اول تا سوم به صورت مشترک اعلام شد.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در رشته طراحی با مداد اول متوسطه گروه پسران حسن فراهانیان از اراک یک، علی کزازی از اراک دو و حسن کاظمی از خمین و در گروه دختران آیدا ابراهیمی از دلیجان، پریا عطارپور از اراک یک و معصومه ظفری از اراک دو به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

خاکباز اظهار کرد: در رشته طراحی با مداد پایه دوم متوسطه کیان چایی از اراک دو، محمد جواداشرفی از دلیجان و علی محسنی از تفرش و در گروه دختران مهدیه زمانی از زرندیه، متینه قابضی از کمیجان و مهسا حسنی از ساوه مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: امیر حسین جباری از کمیجان، سامان آیین از اراک دو و حسن درویشی از شازند از هنرستان پسران و سیده الهام محتشمی از ساوه، عطیه طهماسبی از اراک دو و هدیه عبادی نژاد از دلیجان در گروه هنرستان دختران رتبه اول تا سوم طراحی با مداد را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در رشته طراحی زعال پایه اول متوسطه پسران علی حیدری از شازند، سینا کریمی از اراک دو و محمد صالح سه دهی از خمین نفرات اول تا سوم شدند، افزود: در بخش دختران این پایه در رشته طراحی زغال محدثه فرشید پور از اراک یک، فاطمه خوانساری از خمین و حدیثه روستایی صالح    از ساوه موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

خاکباز ادامه داد: در پایه دوم گروه پسران رشته طراحی زغال امیرحسین شریفی مقدم از خمین و ایمان میرزایی از اراک یک رتبه دوم و سوم و در گرو دختران پگاه مرزبان از اراک یک، عارفه خلچانی از تفرش و فاطمه عباسی از دلیجان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات اول به مرحله کشوری اعزام می شوند

وی با اشاره به اینکه رتبه اول و دوم هنرستان پسرانه از آن علیرضاتوکلی از خمین، محمدرضا محسنی از دلیجان شد، اظهار کرد: فاطمه سیف آبادی ازاراک یک، زهرا قاسمی از ساوه و فاطمه السادات طهماسبی از دلیجان رتبه اول تا سوم هنرستان دختران در رشته طراحی زغال را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان تصریح کرد: نفرات اول پایه دوم متوسطه به مرحله کشوری که مرداد ماه در اردوگاه های کشوری برگزار می شود، اعزام خواهندشد.