سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل بایرن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت، در مجموع با حساب 5 بر صفر راهی دیدار پایانی شد و با برنده دیدار تیم‌های چلسی - آتلتیکومادرید دیدار خواهد کرد.

"کارلو آنچلوتی" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: باورکردنی نیست. این یک عملکرد عالی بود. من واقعا خوشحالم. فکر می‌کنم نیمه اول خیلی عالی بودیم و هم در زمینه دفاع و هم حمله، عملکردمان خوب بود، با توپ و بدون توپ. فکر می کنم نیمه نخست شاهد یک بازی کامل بودیم.

سرمربی رئال افزود: ما سعی کردیم کمی بیشتر از آنچه در بازی رفت انجام دادیم، انجام دهیم. از همان جلو فشار آوردیم و خیلی سریع بازی کردیم. همه چیز خوب بود.

خبرنگاران از وی پرسیدند این مربی دوست دارد در دیدار فینال با چه تیمی رو به رو شود، آنچلوتی گفت: نمی دانم. چلسی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کلی تجربه دارند. از آن سو آتلتیکومادرید تیمی است که در حال حاضر سرشار از شور و احساس است. بنابراین اهمیت ندارد با چه تیمی بازی می کنیم. مهم در لیسبون بودن است.