خرم آباد - خبرگزاری مهر: شهردار خرم آباد گفت: مجتمع تجاری مسکونی "کیو" با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی در خرم آباد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهرابی شامگاه سه شنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو با اشاره به اینکه این کار با همت و پشتیبانی استاندار لرستان میسر شد، اظهار داشت: شورای شهر نیز همکاری بسیار خوبی را برای تصویب اجرای این طرح داشتند تا حرکتی نوین و سرآغازی جدید در مدیریت شهری خرم آباد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آغاز دوباره ساخت این مجتمع پس از سالها با یک نگاه ویژه و یک سیاست گذاری جدید بوده است، تصریح کرد: امروز در واقع آغاز به کار اولین نسخه برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و شورای شهر خرم آباد است.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه سه نکته اصلی ارائه خدمات عمومی به شهروندان، ایجاد اشتغال و تولید ثروت در تصویب و اجرای این پروژه حائز اهمیت بوده است، افزود: قصد شهرداری و شورای شهر خرم آباد این است که در سال 93 بیش از شش برابر بودجه سال گذشته شورای شهر و شهرداری خیز عمرانی برداریم.

مهرابی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دغدغه خاطر استاندار در اجرای این طرح تنها اهلیت داشتن سرمایه گذار بود، یادآور شد: شهر خرم آباد از آثار به جای مانده از سرمایه گذارانی که اهلیت نداشتند و کارها و پروژه ها را نیمه تمام رها کردند خسته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه گذاری معین کوثر نیز به راحتی وارد اجرای این پروژه نشده است، گفت: استاندار لرستان به دلیل دغدغه خاطری که در رابطه با سرمایه گذار این طرح داشتند همه  جوانب قضیه را بررسی کردند و سپس اجازه شروع کار را دادند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومان آغاز به کار می کند، اظهار داشت: در روزهای آینده نیز فعالیت ها و اقدامات مثبتی از سوی شهرداری در حوزه مبلمان شهری خواهیم داشت.