قم - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره کل اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از استقبال گسترده طلاب و روحانیون از جشنواره تبلیغ نوین با عنوان "جنات" خبر داد.

اباذر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هدف برگزاری جشنواره تبلیغ نوین «جنات» اظهار کرد: شناسایی و حمایت از مبلغان دینی در قالب تبلیغات نوین در فضای مجازی، رسانه ای و مکتوب هدف اولیه این جشنواره است.

وی از استقبال گسترده طلاب از این جشنواره خبر داد و گفت: 4 هزار اثر در سه بخش مجازی، رسانه ای و مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که به 30 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

سرپرست اداره کل اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجم عمده شرکت کنندگان در این جشنواره را در بخش تبلیغ فضای مجازی دانست و افزود: 3 هزار اثر در بخش تبلیغ مجازی در زمینه وب سایت، وبلاگ و شبکه اجتماعی و در دو بخش تبلیغ رسانه ای و تبلیغ مکتوب نیز هر کدام 300اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جعفری به داوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: کمیته داوری ملی و بین المللی جشنواره نوین تبلیغ «جنات» به صورت مجزا و متخصص در سه بخش تبلیغ فضای مجازی، رسانه ای، مکتوب داوری کرده اند.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین «جنات» 11 اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های تبلیغات اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و جمعی از مسئولان و طلاب برگزاری می شود.

سرپرست اداره کل اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری نشست تخصصی در اختتامیه این جشنواره یادآور شد: شرکت کنندگان و افراد نخبه در سه بخش تبلیغ مجازی، رسانه ای و مکتوب با حضور اساتید برتر حوزوی در انتهای همایش گفتگو خواهند کرد.