ملی‌پوش پرتاب وزنه بانوان ایران برای برپایی اردوهای آماده‌سازی خود روز سه‎‌‌شنبه هفته آینده عازم بلاروس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا رجبی با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی در بلاروس تمرینات خود را پی می‌گیرد، اظهار داشت: روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه به بلاروس می‌روم و دور جدید تمرینات را در شهر "مینسک" بلاروس و زیر نظر مربیان بلاروسی ادامه خواهم داد تا حضور پررنگی در بازی‌های آسیایی داشته باشم.

وی با تاکید بر اینکه به محض ورود به بلاروس تمرینات خود را استارت خواهم زد، افزود: از حالا به مدت سه ماه تمرینات سخت بدنسازی و پرفشاری خواهم داشت تا بتوانم درروزهای پایانی اردو به اوج آمادگی برسم.

رجبی در خصوص حضورش در مسابقات لیگ دوومیدانی 93، ادامه داد: با این شرایط به احتمال زیاد تا آغاز بازی‌های آسیایی به ایران باز نخواهم گشت و مستقیما عازم اینچئون خواهم شد و فرصت حضور در لیگ را از دست خواهم داد. بنابراین بهتر است روند آماده سازی را به صورت مستمر در بلاروس ادامه دهم.

رجبی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر از شرایط جسمانی خوبی برخوردار هستم، در خصوص شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: به طور قطع شانس زیادی برای کسب مقام دارم، زیرا هم اکنون در لیست آسیا نام من میان سه ورزشکار نخست پرتاب وزنه است، اما برای دستیابی به مدال خوش رنگ‌تر تمام تلاش خود را خواهم کرد.