با توجه به گذشت چند ساعت از سومین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران، میزان بازدید از نمایشگاه در روز جمعه هنوز به حدی که توقع می رود، نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته پنجشنبه 11 اردیبهشت که دومین روز از برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود، این نمایشگاه جمعیت زیادی از خیل بازدیدکنندگان را به خود دید.

تراکم جمعیت در دومین روز نمایشگاه از ساعات آغازین آغاز شده و تا ساعات پایانی نیز ادامه داشت و طیف های مختلفی از مردم از نمایشگاه بازدید کردند.

در حال حاضر و با گذشت چند ساعت از آغاز سومین روز نمایشگاه، جمعیتی که در مصلی امام خمینی(ره) به چشم می خورد، نسبت به روز گذشته کاهش چشم گیری داشته و ترافیک خیابان های مصلی نیز، بسیار روان تر از روز گذشته توصیف می شود.

به نظر می رسد کاهش جمعیت بازدیدکننده از نمایشگاه به دلیل گرمای هوا باشد و انتظار می رود با کاهش گرمای هوا در ساعات بعد از ظهر، جمعیت بیشتری برای بازدید از نمایشگاه به مصلی بیاید.

نکته دیگر این که، با وجود فعالیت خوب نیروهای راهنما در محیط های مختلف مصلی، برخی از بازدیدکانندگان اطلاع چندانی از امکانات و بخش های مختلف نمایشگاه ندارند.