در ساعات بعد از ظهر امروز جمعه می توان خانواده های زیادی را در حال استراحت و صرف غذا و مواد خوراکی در فضاهای باز و بسته نمایشگاه کتاب تهران مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همان طور که از گزارش قبلی مشاهدات میدانی در مصلی امام خمینی(ره) انتظار می رفت، با فرارسیدن ساعات بعد از ظهر امروز جمعه 12 اردیبهشت، جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان از جمله خانوادها به محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده اند.

در این میان امکانات و خدمات رفاهی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده، از پس تامین بازدیدکنندگان برآمده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از خانواده ها، در محیط های باز و بسته مصلی حضور دارند که تعداد زیادی از آن ها مشغول خرید کتاب و گروه دیگری از این مخاطبان با انداختن زیرانداز، به صورت گروهی به استراحت و تناول غذا می پردازند. رونق مغازه های فروش مواد خوراکی و غذا نیز به تبع این وضعیت، رشد پیدا کرده و استقبال خوبی از این قسمت های نمایشگاه می شود. تعدادی از حاضران در این بخش های نمایشگاه نیز به بازی و سرگرمی روی همین زیراندازها مشغول هستند. البته تعداد زیادی از مردم و خریداران کتاب، بدون استفاده از زیرانداز، در بخش های مختلف شبستان و بیرون شبستان مصلی، به روی زمین می نشینند.

سهمی از بازدیدکنندگان امروز را هم دانش آموزان و مسافران شهرستانی به خود اختصاص داده اند که برای استراحت به چادرهای محل اقامه نماز رفته و از سایه زیر این چادرها استفاده می کنند.