انتشارات روایت فتح، امسال علاوه بر آثار مکتوب خود، مجموعه فیلم‌های مستند شهید سید مرتضی آوینی را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات روایت فتح با 250 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. از میان کتاب های این ناشر، کتاب «نوروزیان» از مجموعه جانبازان چاپ 93 است که قرار است فردا شنبه 13 اردیبهشت در قالب مراسمی در سرای اهل قلم در نمایشگاه رونمایی شود.

روایت فتح در زمینه آثار مکتوب، 16 مجموعه را منتشر می کند که عناوین شان عبارت است از: نیمه پنهان ماه، آسمان، اینک شوکران، مادران، از چشم ها، دوره درهای بسته، جانبازان، سرداران، یادگاران، روزگاران، روایت نزدیک، زندگی، بین الملل اسلام، هنر مقاومت، شعر مقاومت و مجموعه سایر.

در میان مجموعه های روایت فتح، کتاب های «نیمه پنهان ماه» و «اینک شوکران» بیشترین میزان فروش را دارند و در میان کتاب های «نیمه پنهان ماه» که شامل خاطرات همسران شهدا است، خاطرات همسر شهید همت و همسر شهید چمران بیشترین فروش را دارند. در میان کتاب های «اینک شوکران» نیز که مربوط به خاطرات همسران شهدای شیمیایی پس از جنگ هستند، خاطرات همسر شهید منوچهر مدق و همسر شهید محمدعلی رنجبر با بیشترین میزان استقبال روبرو شده اند.

اما این ناشر امسال، تمام آثار مستند ساخته شهید سید مرتضی آوینی را که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده، در قالب لوح های فشرده DVD عرضه کرده است. این لوح های فشرده به صورت 5 بسته 4 تایی در غرفه خود در نمایشگاه عرضه می کند.

در زمینه محصولات فرهنگی غیر از کتاب، سه مجموعه «آثار شهید سید مرتضی آوینی»، «مجموعه مستندهای داخلی» و «مجموعه مستندهای خارجی»، آثار صوتی و تصویری هستند که روایت فتح در غرفه خود عرضه می کند.

اسامی 21 فیلم مستند شهید آوینی به این ترتیب است: هفت قصه از بلوچستان، شب عاشورایی، رزق حلال، قاسم رضا، با من سخن بگو دو کوهه، دیدار، علمدار، دسته ایمان، شهری در آسمان، حلبچه در آسمان، بر ستیغ جبال فتح، یادی از آقاتقی، یادی از گذشته های جنگ، گلستان آتش، مرثیه، درخششی دیگر، پیران توپخانه، حضورالحاضر، به سوی معشوق، جلوه ای دیگر از نصرت خدا و دلباخته.

انتشارات روایت فتح در شبستان مصلی، راهروی 16 غرفه شماره یک قرار میزبان مخاطبان خود است.