دومین دیدار مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید. این تیم در دیدار نخست این مرحله نیز صاحب برتری شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز جمعه با برگزاری دومین دیدار پیگیری شد. در این دیدار که از ساعت 17 در سالن اندیشه بندرامام آغاز شد، پتروشیمی بندرامام موفق شد حریف خود را با شکست مواجه کند.

دیدار دوم مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 68 بر 66 به پایان رسید. این در حالی است که دیدار نخست این دو تیم نیز روز پنجشنبه با برتری 78 بر 62 شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسیده بود.

پتروشیمی در حالی دومین دیدار فینال لیگ بسکتبال را به سود خود تمام کرد که در ثانیه‌های پایانی بازی تنها با یک اختلاف امتیاز از حریف خود پیش بود. در این ثانیه‌ها اما از دو پرتاب گیبسون یکی از سبد عبور کرد و باعث برتری تیم میزبان با دو اختلاف امتیاز شد. دیدار امروز مهرام و پتروشیمی همانند دیدار نخست با تنش‌هایی از سوی بازیکنان دو تیم همراه بود.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 4 از 7 برگزار می‌شود. دیدار سوم و چهارم این مرحله دوشنبه و سه‌شنبه آینده در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.