زاهدان - خبرگزاری مهر: با ورود پیکر پاک دو شهید گمنام و یادگار هشت سال دفاع مقدس به زاهدان، بوستان شقایق های گمنام در این استان عطر آگین شد و بار دیگر عطر ایثار و شهادت استان را فرا گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، استان سیستان و بلوچستان که تا کنون پذیرای 53  شهید گمنام بوده است صبح امروز با ورود دو شهید دیگر به استان بر افتخار میزبانی خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس افزود.

در مراسم استقبال از شهدای گمنام که صبح امروز با حضور استاندار، خانواده های شهدا، ایثارگران، فرماندهان نظامی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در فرودگاه بین المللی زاهدان برگزارشد باری دیگر مردم شهید پرور استان با آرمان های شهدا و امام شهدا  تجدید میثاق کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم استقبال از شهدای گمنام به خبرنگاران گفت: این دو شهید گمنام که 22 و 27 سال سن داشتند در مناطق عملیاتی جنوب فاو و جزایر مجنون و در سال 1367 به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

سرهنگ حمزه دهقان افزود: پیکر پاک این دو شهید گمنام فردا ساعت 9 صبح با حضور خانوده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان از میدان دکتر حسابی زاهدان تشییع و در پردیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خاکسپاری خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین امروز به مناسبت حضور پر برکت و معنوی این شهدا مراسم عزاداری و نوحه خوانی با حضور مسئولان استانی و نظامی در سپاه سلمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان هیرمند نیز در روز گذشته شاهد حضور پیکر پاک دو شهید دفاع مقدس در این شهرستان بودند.