مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری با اشاره به برگزاری مرحله نخست رقابتهای لیگ برتر گفت: نتایجی که در بخش جاده به دست آمده کاملا قابل پیش بینی بود.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کیفیت رقابتهای لیگ برتر دوچرخه‌سواری بیان کرد: با توجه به اینکه 20 روز دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را در قزاقستان پیش روی داریم مرحله نخست لیگ کاملا رقابتی بود و از رکوردهای بخش جاده راضی هستیم. هم در تایم تریل و هم استقامت نتایج خوبی کسب شده است. البته با توجه به تمریناتی که در این مدت ورزشکاران برگزار کرده بودند پیش‌بینی کرده بودیم که کدام یک می‌توانند نتایج بهتری را کسب کنند.

وی افزود: بعد از مسابقات بخش پیست کمیته فنی جمع بندی‌های لازم را انجام می‌دهد و از روز دوشنبه اردوهای تیم ملی را پی خواهیم گرفت. البته رکابزنان تا آخرین روز پا خواهند زد تا در نهایت بهترین‌ها در بخش پیست و جاده برای رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در خصوص حضور تیم پتروشیمی تبریز در این رقابتها گفت: پتروشیمی یک تیم کنتینانتال است که نفراتی را هم برای رقابتهای داخلی دارد که از قبل تیم آنها کاملا مشخص است. ما برای مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نفراتی را که شانس کسب مدال دارند را انتخاب می‌کنیم و ممکن از بین تیم‌های کنتینانتال یا داخلی انتخاب شوند. امسال بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.

از چایچی در خصوص تمرینات پاول بورران پرسیدیم که با تمجید از نحوه تمرینات وی عنوان کرد: تمرینات وی در این مدت عالی بوده است. این مربی از سال 2007 تیم ملی ایران را می‌شناخت. در مسابقات قهرمانی آسیا هم شناخت وی از ملی‌پوشان کشورمان بیشتر خواهد شد. ما یک اردوی برون مرزی را هم در ایتالیا خواهیم داشت که در آن صورت شرایط بهتر می‌شود.