دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور توسط پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران در تاريخ 21 خرداد سال جاري برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين همايش ملي مديران فناوري اطلاعات مراكز علمي كشور با هدف تبادل دستاوردها و تجربيات با جامعه علمي كشور، آشنايي با ايده‌ها و فرصت‌هاي جديد جهت بهبود عملكرد فناوري اطلاعات و ايجاد بستري جهت به اشتراك‌گذاري دستاوردهاي مراكز علمي كشور در زمينه فناوري اطلاعات برگزار مي‌شود.

محورهاي اين همايش شامل معرفي نوآوري‌ها، دستاوردها، و ابتكارات انجام شده در حوزه فناوري اطلاعات در مراكز علمي كشور، مورد‌كاوي‌ها (Case Studies) و نمونه‌سازی‌ها (Pilots) از فناوري اطلاعات در مراكز علمي كشور، به‌روش‌هاي (Best Practices) فناوري اطلاعات تجربه شده در مراكز علمي كشور و خدمات فناوري اطلاعات پياده‌سازي شـده در مراكز علـمي و قابـل ارائـه به مراكز ديگر خواهد بود.

در همین حال تجاری‌سازی، کارآفرینی و صادرات خدمات فناوری اطلاعات، فرآیندها، معماری ها و زیرساخت‌های موفق خدمات فناوری اطلاعات، راه حل‌هاي فناوري اطلاعات در مقابل مشكلات فرهنگي، اقتصادي، ترافيكي و نیز مستندسازی، آموزش و فرهنگ سازی پذیرش فناوری اطلاعات از دیگر محورهای این همایش است.

این همايش به عنوان مهم‌ترين و موثرترين محفل علمی کشور، با گردآوردن همه اندیشمندان، صاحب‌نظران و پژوهشگران ملی در زمینه فناوري اطلاعات کانونی را برای تبادل آرا و ارائه دستاوردهاي جديد سازمان‌ها و نهادهاي فعال در این عرصه فراهم می‌سازد.

مهلت ارسال دستاوردها دوم خرداد و ثبت نام مرحله اول اول خرداد و ثبت نام مرحله دوم 16 خردادماه است.