فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان معاینه پزشکی از ورزشکارانی که احتمال اعزام آنها به بازی‌های آسیایی وجود دارد برای 65 ورزشکار از هفت رشته پرونده سلامت تشکیل داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاینه پزشکی ورزشکاران رشته‌های مختلف که احتمال اعزام آنها به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی وجود دارد، از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. این ورزشکاران در فواصل زمانی مختلف به محل فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه می‌کنند و تحت معاینات تخصصی و فوق تخصصی قرار می‌گیرند تا سلامت‌شان برای اعزام به اینچئون تضمین شود.

کبدی مردان (22 ورزشکار)، شمشیربازی (13 ورزشکار)، تکواندو مردان (13 ورزشکار)، کشتی آزاد (7 ورزشکار) و تکواندو بانوان (10 ورزشکار) رشته‌هایی هستند که تا به امروز ورزشکاران آنها برای معاینات پزشکی به محل فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرده‌اند. خوشبختانه طی معاینات انجام شده ورزشکاران هیچ یک از این رشته‌ها مشکل خاصی نداشتند و به نوعی سلامت آنها برای حضور در بازی‌ها تائید شد.

بر این اساس تا به امروز برای 65 ورزشکار از این هفت رشته (کبدی مردان، شمشیربازی، تکواندو مردان و زنان و کشتی آزاد) پرونده سلامت تشکیل شده است.

در راستای معاینه پزشکی از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی قرار است شنبه هفته آینده از 17 ورزشکار کبدی بانوان معاینات تخصصی و فوق تخصصی به عمل بیاید.