اهواز – خبرگزاری مهر: رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، خیانت بزرگی به مصالح ملی کشور به شمار می رود.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص استفاده بازیکنان فولاد از کارت پایان خدمت جعلی از سوی برخی محافل در رسانه ها منتشر شد که بازتاب های بی شمار داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شواری اسلامی افزود: خوشبختانه رئیس فدراسیون فوتبال کشور هم رسما اعلام کرده که مدارک بازیکنان فولاد خوزستان به دقت بررسی شده و هیچ موردی از تخلف در خصوص پایان خدمت بازیکنان فولاد در آن دیده نشده است.

حسینی تصریح کرد: بنابراین کسانی که در این شرایط حساس اقدام به انتشار این شایعه کرده اند چه هدفی دارند؟ آیا غیر از این است که آنها با این کار قصد دارند تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را در آستانه دیداری سخت و سرنوشت ساز در برابر السد قطر دچار حاشیه کنند؟

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم فولاد امسال فوتبال تماشایی از خود به نمایش گذاشته و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور، با اقتدار به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند در صورت ادامه موفقیت فولاد در این بازی ها، این امر می تواند در اختصاص سهمیه به فوتبال ایران برای دوره بعد لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: بنابراین کسانی که اینچنین شایعه ای را در این شرایط که تنها نماینده ایران این هفته به مصاف نماینده فوتبال قطر می رود، منتشر می کنند، هدفی غیر از مخدوش کردن منافع ملی ندارند و باید از سوی نهادهای امنیتی و قضایی این مسئله ریشه یابی و به شدت با آنها برخورد شود تا فضای ورزشی کشور بازیچه این قبیل گروه هایی که حاضرند برای برخی منافع خود منافع ملی را به خطر بیندازند نشود.

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه باشگاه فولاد خوزستان در سال های اخیر همواره به رعایت اخلاق و داشتن نظم بالا معروف شده است، تاکید کرد: تاکنون هیچ مقامی در شهرستان، استان و کشور وجود باندی برای جعل اسناد و کارت پایان خدمت را تائید نکرده به همین دلیل انتظار می رود با ایجاد کنندگان این شایعه به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین شود.

سید شریف حسینی عنوان کرد: در این شرایط وظیفه همه علاقمندان به ورزش و فوتبال در کشور حمایت همه جانبه از تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است زیرا درخشش فولاد در این مسابقات منافعی را برای کل فوتبال و ورزش کشور به همراه دارد.