ملایر- خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۰۰ گفتمان دینی همزمان با هفته معلم در ملایر خبر داد.

حجت الاسلام داود عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات روشنگرانه شهید مطهری در زمان انقلاب طاغوت و حرکت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: این اقدامات جرقه حرکت های بعدی مردم در مقابل با رژیم طاغوت شد.

وی با اشاره به شخصیت شهید مطهری اظهار داشت: تقوا، علم و دانش و کتب این فیلسوف بزرگ برای همه ما درس است.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به افکار و اندیشه‌های شهید مطهری افزود: علم و کتب این شهید به دوران خاصی اختصاص ندارد و در دوران های مختلف قابل استفاده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در ملایر اشاره کرد و گفت: هفته معلم برگزاری بیش از 100 گفتمان دینی در ملایر پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: با هماهنگی انجام شده با اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر و همکاری مبلغین و مبلغات این گفتمانها در مدارس و دانشگاه‌ها در شهر و روستا در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: این گفتمان ها در راستای آشنایی نسل جوان با افکار و آثار شهید مطهری و ترویج اندیشه‌های این شهید بزرگوار و همچنین شخصیت معلم و موضوع  فرهنگ است.

وی ابراز کرد: در صورتی که نسل جوان و دانش آموزان با تفکرات ارزشی و دینی استاد مطهری که برگرفته از مبانی اصیل اسلام و انقلاب اسلامی بوده که آشنا شوند مسیر درست زندگی را یاد می گیرند.

وی اضافه کرد: در این زمینه مسئولان فرهنگی باید با بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری در مسیر شناساندن مبانی دین اسلام به جوانان برنامه ریزی داشته باشند.