استاندار البرز با بیان اینکه تنها یک هفته به همایش فرصت های بُرد – بُرد زمان باقی است، گفت: روز بیستم اردیبهشت ماه سال 93 روزی باشکوه و به یادماندنی برای مردم این استان است و قطع به یقین مقام معظم رهبری نیز از این حرکت جهادی شاد و خرسند خواهد شد.

سید طاهر طاهری در گفتگو با مهر، با بیان اینکه تنها یک هفته به همایش فرصت های بُرد – بُرد زمان باقی است، اظهار داشت: در بیستم اردیبهشت ماه اتفاق بزرگی در سطح استان البرز رقم خواهد خورد، روزی که بیش از 2 هزار سرمایه گذار از سراسر نقاط کشور در این استان گردهم می آیند و طرح های خود را روی میز مذاکره می گذارند.
 
وی این اتقاق را ماحصل حسن اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: با زیرساخت هایی که به منظور پیشرفت و توسعه در این استان نهادینه می شود همگان بهره مند خواهند شد.
 
طاهری اظهار داشت: رو زبیستم اردیبهشت ماه سال 93 جشن مردم استان البرز است، روزی که قطع به یقین قلب مقام معظم رهبری نیز از این حرکت جهادی شاد و خرسند خواهد شد.
 
استاندار البرز فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی، ایجاد فرصت های برابر شغلی، مهاجرت معکوس از کرج به پایتخت را نیز رهاوردهای این طرح عظیم ملی دانست.

همایش فرصت های سرمایه گذاری با عنوان بُرد - بُرد" صبح روز 20 اردیبهشت ماه جاری در سالن شهیدان نژادفلاح کرج با حضور مقامات کشوری آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.