کمیته علمی و مسئولان برگزاری همایش بین المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان با آیت‌الله ‌العظمی نوری همدانی و آیت‌الله مصباح یزدی در قم دیدار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قبل از برگزاری همایش بین المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان که در آبان ماه 1393 برگزار خواهد شد، برنامه برخی از دیدارها و پیش‌همایش‌ها به شرح زیر خواهد بود.

دیدار کمیته علمی و مسئولان برگزاری همایش با آیت‌الله العظمی نوری همدانی امروز 16 اردیبهشت ماه در فتر معظم له و دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی نیز امروز در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

چهارمین پیش همایش با موضوع «روشها و نظریه های تفسیری علامه طباطبایی در تفسیر المیزان» چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

پنجمین پیش همایش با موضوع علوم انسانی در تفسیر المیزان روز شنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح در محل نمایندگی جامعة المصطفی(ص) در شهر اصفهان برگزار می‌گردد و ششمین پیش همایش از همایش علامه طباطبایی با موضوع «زوایای پنهان کاربرد علوم و معارف قرآن و حدیث در تفسیر المیزان» پنج شنبه اول خردادماه از ساعت 9 صبح در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

همایش بین المللی اندیشه علامه  طباطبایی در تفسیر المیزان از روز 22 تا 24 آبانماه سال 1393 برگزار خواهد شد و در این راستا گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با مشارکت سایر گروه های علمی مؤسسه و همکاری دیگر مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور همایش بین المللی «اندیشه های علوم طباطبایی در تفسیر المیزان» را برگزار می‌نماید.