آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن 19 اردیبهشت‌ماه در 37 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، صبح روز جمعه، 19 اردیبهشت‌ماه در 37 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر این اساس دریافت کارت ورود به جلسه برای حافظان شرکت‌کننده در این طرح از دوشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن‌ الکریم امکان‌پذیر است.

ثبت‌نام کنندگان در نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن می‌توانند تا پنجشنبه 18 اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت تلاوت سازمان دارالقرآن‌ الکریم به نشانی www.talavat.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و از محل حوزه آزمون در استان خود مطلع شوند.

در هر یک از استان‌ها به غیر از استان‌های تهران و اصفهان ــ به دلیل گستردگی جغرافیایی و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان ــ یک حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است که نشانی حوزه‌های امتحانی هر استان در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم آمده است.

همچنین، آزمون شرکت‌کنندگان در آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در روز برگزاری آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه باید کارت شناسایی نیز به همراه داشته باشند که در غیر این صورت از شرکت آنها در آزمون جلوگیری می‌شود.

آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان ساعت 9 صبح روز جمعه، 19 اردیبهشت‌ماه به صورت سراسری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در آزمون باید ساعت 8 صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند و درب حوزه‌های امتحانی آزمون ساعت 8:30 بسته می‌شود.