رضا یزدانی به کنسرت خود که 9 خرداد ماه روی صحنه می‌برد اشاره کرد و از دو قطعه «دیوونه» و «قوی سیاه» که برای اولین بار قرار است آنها را اجرا کند، سخن گفت.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کنسرت خود که 9 خرداد ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد کرد، گفت: قطعاتی در این کنسرت اجرا می‌کنم که تاکنون اجرا نشده است.

وی ادامه داد: در این کنسرت دو قطعه «دیوونه» و «قوی سیاه» را برای اولین‌ بار اجرا می‌کنم. همچنین قطعات دیگری از آلبوم «ساعت‌ها خوابن» با نام‌های «هذیون»، «یخبندونای قطبی چشمات»، «تهران‌گردی» و «هنوز دلم واسه تو تنگ میشه» نیز از دیگر قطعاتی هستند که به حاضران در این کنسرت تقدیم می‌شود.

این خواننده موسیقی پاپ کشور با اشاره به قطعات دیگر خود گفت: قطعاتی هم هستند که همیشه آنها را در کنسرت‌های خود اجرا کرده‌ام و این بار هم به صحنه خواهم برد؛ قطعاتی مثل «طهران، تهران»، «نوستالژی» و «خلیج فارس».

یزدانی درباره ویژگی‌های کنسرت جدید خود بیان کرد: در این کنسرت با دکور جدیدی خواهم آمد که ترجیح می‌دهم جزئیات آن را لو ندهم و مخاطبان خود آن را ببینند. همچنین تصویرهایی برای بک‌گراند کار در نظر گرفته شده است که نسبت به کنسرت‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد.

این هنرمند موسیقی در پایان با اظهار ناراحتی از درگذشت محمدرضا لطفی نوازنده و آهنگساز موسیقی سنتی ایرانی بیان کرد: فقدان هر هنرمندی برای جامعه هنری ما دردناک است به ویژه بزرگانی چون محمدرضا لطفی که سهم بزرگی در پیشرفت موسیقی ایرانی داشته‌اند.