ورامین - خبرگزاری مهر: مدیرعامل تیم متین ورامین گفت: پیروزی مقابل نماینده پورتوریکو کار آسانی نبود اما بازیکنان غیرتمند متین این کار بزرگ را انجام دادند و اقتدار خود را بر همگان ثابت کردند و نشان دادند که از نام ایران دفاع می کنند.

علیرضا فداکار که همراه تیم متین ورامین در برزیل به سر می برد، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد متین ورامین مقابل نماینده پورتوریکو اظهار داشت: باید توجه داشت که در این مسابقات تیم ضعیف وجود ندارد و قهرمان قاره های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این مسئول افزود: در روز اول مسابقات نیز تیم متین بازی خوب و قابل قبولی مقابل میزبان رقابت ها انجام داد که این مسأله تحسین سرمربی ساداکروز برزیل را برنگیخت و از بازی نماینده ایران تجلیل کرد.

وی ادامه داد: به دلیل بعد مسافت و اختلاف ساعتی که بین ایران و کشور برزیل وجود دارد، زمان لازم برای ریکاوری بازیکنان وجود نداشت و متین در بازی نخست نتوانست تمام پتانسیل خود را نشان دهد.

فداکار اضافه کرد: با تمهیداتی که کادر فنی پس از بازی با برزیل اندیشید و صحبت هایی که آقای بانیولی با بازیکنان داشتند، موجب شد تا همه بازیکنان هم قسم شوند تا در دیدار دوم با یک نتیجه خوب و قاطع، شکست روز نخست را جبران کنند.

وی عنوان کرد: همه بازیکنان در بازی مقابل نماینده پورتوریکو بسیار خوب و عالی کار کردند و سرمربی تیم مقابل نیز انتظار چنین بازی خوبی از نماینده ایران را نداشت اما پیروزی متین اقتدار بازیکنان ایرانی در برزیل را بر همگان ثابت کرد.

فداکار تأکید کرد: اگرچه با پیروزی نماینده روسیه، مقابل برزیل کار صعود متین ورامین کمی دشوار و سخت شد اما بازیکنان ایرانی مصمم به شکست قهرمان اروپا هستند تا شگفتی ساز این دوره از رقابت ها لقب بگیرند زیرا هدف متین در این مسابقات دفاع از نام ایران و نشان دادن توانایی بازیکنان ایرانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

مدیرعامل تیم متین ورامین متذکر شد: تیم متین ورامین در این دیدارها از هیچ بازیکن خارجی در ترکیب خود بهره نمی برد و با تکیه بر توان جوانان ایرانی سعی دارد از نام و قدرت ایران در مسابقات جهانی والیبال که معتبرترین رویداد باشگاهی جهان محسوب می شود دفاع کند.

این مسئول گفت: متین ورامین به عنوان نماینده ایران و قهرمان آسیا در این مسابقات شرکت کرده است و همه تیم ها با احترام به متین می نگرند و امیدوار هستم که بتوانیم قابلیت ها و توانایی خود را در مساقات به جهان نشان دهیم.

گفتنی است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود،  حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال و کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.

بازیهای پنج شنبه 18 ارديبهشت:

يو پي ان آرژانتين – الريان قطر ساعت 21:30

ترينيتو ايتاليا - اسپرانس تونس ساعت 24:30

بلگراد روسيه – متين ورامين ايران ساعت 3:30 بامداد روز جمعه