زاهدان-خبرگزاری مهر: میلاد حاتمی جوان 25 ساله سیستانی که هفته جاری به دلیل غرق شدگی در رودخانه شیر دل از توابع شهرستان هامون جان خود را از دست داد با وجود سه روز تجسس توسط تیم های غواصی، یافت نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: متاسفانه کدورت آب و فشار زیاد جریان رودخانه تجسس توسط تیم های امدادی را با مشکل مواجه کرده و این تلاش تا کنون بی نتیجه مانده است.

رضا بارانی بیان داشت: به دلیل سیلابی بودن جریان آب و گل و لای بیش از حد تا کنون اثری از جسد این جوان سیستانی به دست نیامده است.

وی بیان داشت: گروه های غواصی و امداد و نجات این شهرستان بسیاری از مناطق بالا دست و پائین دست رودخانه را مورد کاوش قرار داده اما با این وجود توفیقی حاصل نشده است.

وی با ابراز همدردی با خانواده این جوان قول داد تا حصول نتیجه در راستای از آب گرفتن این جسد، از  هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاری شدن سیلاب در رودخانه های سیستان و کانال های آبیاری سیل عظیمی از جوانان و نوجوانان را نیز به منظور شنا به سمت خود جلب کرده است که به گفته امداد گران و کارشناسان ایمنی  با توجه به سیلابی بودن رودخانه ها و همچنین چاله های موجود در بستر این رودخانه ها این اقدام بسیار خطر آفرین است.

متاسفانه طی هفته گذشته نیز نوجوان 15 ساله ای به نام امیر حسین سرحدی که در کانال آبیاری روستای ژاله ای بخش مرکزی زابل مشغول آبتنی بود به دلیل شدت جریان آب جان خود را از دست داد.