عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهرتهران با اشاره به حادثه پارك ارم گفت: سهم خطاي نيروي انساني در بروز برخي از حوادث بيش از عدم رعايت استانداردها  است .

:محسن پير هادي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين كه  ريشه برخي از اتفاقات كوچك و بزرگ در شهر به جز عدم رعايت  مسائل ايمني و استاندارد نبودن برخي تجهيزات خطاي انساني است گفت:برخي در مسائلي كه با جان مردم مرتبط است ،بي دقت و بي تعهد رفتار مي كنند و سبب بروز اتفاقات بزرگ كه خسارت جاني نيز در پي دارد مي شوند .

ويبا تاكيد بر اين كه به جز دقت در استاندار سازي تجهيزات و به روز رساني تكنولوژي بايد مراقب افزايش خطاهاي انساني  هم باشيم گفت:اين بي دقتي ها مي تواند يك پروژه را زير سوال ببرد . به طور مثال يك بوستان را كامل و درست احداث مي كنند اما به دليل بي دقتي پيمانكار در تحويل پروژه مي بينيم آبنماي بوستان دچار مشكل است . اين ديگر به بي تعهدي افراد بستگي دارد كه جان شهروندان را نيز به خطر مي اندازد .

پيرهادي در خصوص واكنش شوراي شهر به حادثه پارك ارم گفت: شورا بيشتر در حوزه مسائل شهرداري مي تواند مطالبه گر باشد و هنوز از سوي برخي نهادها و مسئولان نظارت شورا بر تمامي سازمان هاي شهر تهران پذيرفته نشده است . اما اين موضوع  در شورا مطرح مي شود و مي توانيم از مسئول اين پارك بخواهيم توضيحاتي در اين زمينه به اعضاي شورا بدهد .

در ساعت 23:15 روز جمعه در پارک ارم منطقه 22 تهران دستگاه بازی ترن هوایی سقوط کردکه سه نفر بر اثر این سقوط آسیب دیدند.