رئیس کمیته داوران از احتمال برگزاری دوره توجیهی داوران پیش از آغاز لیگ چهاردهم با حضور مدرس خارجی خبر داد.

فریدون اصفهانیان در حاشیه برگزاری همایش علمی و دانش افزایی مربیان برتر فوتبال کشور و در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های کمیته داوران برای لیگ چهاردهم ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر سال پیش از آغاز مسابقات دوره ها و کلاس های توجیهی برای داوران برگزار می شود که  امسال سعی داریم این برنامه ها را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: تا به امروز تصمیم بر این است که این دوره آموزشی با حضور مدرسان داخلی برگزار شود اما اگر بتوانیم و نیاز آن را احساس کنیم احتمال استفاده از مدرسان خارجی در این کلاس نیز وجود دارد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت این کمیته نیز اظهار کرد: با اضافه شدن رامین حبیبی زاده که از بخش داوران فوتبال ساحلی است اعضای کمیته 5 نفر شدند تا در تصمیم گیری ها بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: ما در فصل گذشته مشکلی با دپارتمان داوری نداشتیم زیرا هر بخش وظایف خود را  انجام می دهد و امیدواریم در این فصل نیز این اتفاق افتاده و شاهد برگزاری مسابقات با کمترین مشکلات باشیم.

اصفهانیان همچنین در خصوص وضعیت محسن قهرمانی هم گفت: باید در کمیته داوران در خصوص استفاده از این داور محروم بحث شود و پس از آن در خصوص وضعیت او به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.