سرمربی تیم فوتبال ملوان اعلام کرد: در شرایط فعلی بهتر است صحبت نکند اما مطمئنا وضعیت ملوان تا 7، 8 روز آینده مشخص می شود.

نصرت ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی روزهای اخیر تست‌گیری از بازیکنان جوان و امید را انجام دادیم و روز بیست و پنجم نیز از نفرات دیگر تست می‌‌گیریم و پس از آن زمان آغاز تمرینات اصلی تیم مشخص می شود.

وی در خصوص اینکه وضعیت آینده ملوان چه خواهد شد اظهار کرد: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ چیز مشخص نیست. قرار است طی 7،8 روز آینده وضعیت باشگاه مشخص شود و کارمان را جدی تر پیگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سئوال که آیا نگران از دست دادن زمان نیست یادآور شد: مگر تا به امروز چه تیمی تمریناتش را شروع کرده که ما بخواهیم نگران باشیم اما اینکه هر چه زودتر وضعیت مشخص شود بهتر است.

وی در ادامه به موضوع جالبی هم اشاره کرد: خوشبختانه امسال قرار است قرارداد بازیکنان شفاف اعلام شود که این موضوع بسیار خوبی است زیرا مشخص می شود چه کسی چه میزان گرفته و چه کارایی داشته است.

ایراندوست در پایان گفت: فوتبال ایران سال سختی را پیش رو دارد زیرا تیم ملی قرار است در جام جهانی و سپس در جام ملت ها شرکت کند و تیم های امید و پایه در مسابقات آسیایی به میدان برود. قطعا تیم هایی مانند ملوان که تعداد نفراتشان در این تیم ها بیشتر است کارشان دشوارتر خواهد بود.