بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زیرساخت‌های عسلویه با مشارکت وزارت نفت توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شعری‌مقدم عصر یکشنبه در نشست با فرماندار عسلویه به ظرفیت‌های بالای شهرستان عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و بخش قابل توجهی از گاز کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه عسلویه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش داریم تا زمینه را برای رشد و پیشرفت صنایع پتروشیمی منطقه ویژه پارس فراهم سازیم.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر لزوم ایجاد امکانات رفاهی برای مردم عسلویه تاکید کرد و افزود: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین‌ها را برای مردم عسلویه داشته باشیم.

وی از تلاش‌ها و همکاری‌های فرماندار شهرستان عسلویه تقدیر کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های عسلویه از مهمترین اولویت‌های دولت است که آماده‌ایم تا زمینه را برای این مهم محقق سازیم.

فرماندار شهرستان عسلویه نیز به برخی از نیازهای شهرستان عسلویه اشاره کرد و بیان داشت: عسلویه از شهرستان‌های نوپای استان بوشهر است که لازم است تا با تلاش همگانی شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

حسن اسماعیلی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته برای توسعه و پیشرفت عسلویه خاطرنشان ساخت: شهرستان عسلویه غیر از نفت و گاز دارای ظرفیت‌های سرمایه گذاری دیگری نیز هست که باید از انها استفاده کرد.