تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

چهارمین دوره مسابقات کبدی ساحلی بانوان باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور که حکم انتخابی تیم ملی را هم داشت، با قهرمانی تیم گلستان در تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات  کبدی ساحلی بانوان باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور با حضور 14 تیم از یکشنبه گذشته در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شد. تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات دیدارهای مقدماتی را به صورت دوره‌ای در چهار گروه برگزار کردند.

هشت تیم بندرگز گلستان، البرز، دشت آزادگان خوزستان، یزد، گلستان، کرمانشاه، اصفهان و تهران تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بودند که در نهایت چهار تیم بندرگز گلستان، دشت آزادگان خوزستان، تهران و گلستان با شکست حریفان خود به نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم تهران 53 بر 30 مغلوب گلستان شد و  دشت آزادگان خوزستان هم در مصاف با بندرگز گلستان 50 بر 21 به برتری دست یافت. 

بدین ترتیب فینال مسابقات  کبدی ساحلی بانوان باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور میان دو تیم گلستان و دشت آزادگان خوزستان برگزار شد که طی آن گلستان 39 بر 28 پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

در جدول رده‌بندی مسابقات پس از تیم‌های گلستان و دشت آزادگان، دو تیم بندرگز گلستان و تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند. همچنین در پایان مسابقات تیم اصفهان هم به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

به گزارش مهر، در جریان این مسابقات زمین‌های کبدی ساحلی فدراسیون کبدی در مجموعه ورزشی بعثت تهران توسط  نصراله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و رباب شهریان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

 

برچسب‌ها