مشهد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان گفت: غلامرضا مومنی مقدم که از سوی مدیرعامل باشگاه میزان مشهد به عنوان جایگزین جبار قوچان نژاد تعیین شد، کار خود را با این تیم آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حلمی بعد ازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غلامرضا مومنی بازیکن سابق رده های مختلف تیم ملی، طی سال گذشته به عنوان مربی در این باشگاه حضور داشت و در مسابقات به عنوان کمک اول جبار قوچان نژاد ایفای نقش می کرد و هم اکنون مربی تیم نوجوانان ایران است و در اردوی آماده سازی این تیم در تهران به سر می برد .

مدیر عامل باشگاه میزان با اشاره به اینکه مومنی مقدم اصالتاً خراسانی و جزو اتاق فکر فدراسیون والیبال کشور است افزود : وی از دانش فنی لازم برای هدایت تیم والیبال میزان برخوردار است .

حلمی در خصوص سرمربی سابق تیم والیبال میزان افزود : با جبار قوچان نژاد بر سر مبلغ قرارداد نتوانستیم به تفاهم برسیم و از وجود ایشان که زحمات زیادی برای تیم میزان و والیبال استان کشیده است در پست های دیگر باشگاه استفاده می کنیم .

وی با بیان اینکه کادر فنی میزان نسبت به فصل گذشته هیچ تغییری ندارد و فقط سرمربی تغییر خواهد کرد افزود:به جز قطعی شدن حضور فرهاد ظریف در تیم، با 4 بازیکن ملی پوش دیگر در حال مذاکره هستیم.

 وی در ادامه از انجام مذاکرات با  مهدی مهدوی، علی مباشری، رحمان داوودی و امین علوی خبر داد و گفت: انعقاد قرارداد با این بازیکنان نیزتا حدودی به قطعیت رسیده‌ است  و احتمال پیوستن یک ملی پوش دیگر نیز به تیم میزان هست..

گفتنی است، مومنی‌مقدم در پرونده خود حضور در تیم ملی والیبال و مربیگری تیم ملی والیبال در کنار ولاسکو و حضور در کادر فنی تیم والیبال میزان در دو سال گذشته  را ثبت کرده است.