هاتف علیمردانی از پایان نگارش نهایی فیلمنامه تازه‌اش با نام «مشرف کوچه بی‌نام» و آغاز بازنویسی متن آن خبر داد.

هاتف علیمردانی کارگردان سینما درباره فیلم تازه‌اش به خبرنگار مهر گفت: نگارش نهایی فیلمنامه «مشرف کوچه بی‌نام» به پایان رسیده است و از امروز بازنویسی این فیلمنامه را آغاز کرده‌ام. من فکر می کنم فیلمنامه «مشرف کوچه بی نام» نسبت به فیلمنامه های قبلی ام بهتر است و سوژه متفاوتی نسبت به فیلم‌های قبلی‌ام دارد.

وی ادامه داد: با بازیگرانی مختلفی وارد مذاکره شدم که فعلا تا رسمی شدن قرارداد ترجیح می دهم نامی از آنها عنوان نکنم، اما این پروژه حدود شش یا هفت بازیگر اصلی دارد که همگی از بازیگران مطرح سینمای ایران خواهند بود.

کارگردان فیلم «به خاطر پونه» عنوان کرد: بعد از بازنویسی نهایی فیلمنامه برای درخواست پروانه ساخت اقدام خواهم کرد و امیدوارم که بعد از طی شدن این مراحل بتوانم فیلم را تا اواخر تابستان کلید بزنم.

علمیردانی در پایان درباره وضعیت اکران فیلم آخرش گفت:  تصمیم دارم «مردن به وقت شهریور» را به زودی اکران کنیم اما هنور پخش‌کننده کار مشخص نشده است و تا اوایل هفته آینده تکلیف نهایی اکران این فیلم مشخص می شود.

«مردن به وقت شهریور» آخرین ساخته هاتف علیمردانی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و در بخش سودای سیمرغ حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می زند

حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی، ترلان پروانه از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.