مسئولان باشگاه مهرام به دنبال جذب مربی خارجی هستند تا از وی به عنوان جایگزین مصطفی هاشمی در راس تیم بسکتبال این باشگاه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد مصطفی هاشمی با تیم بسکتبال مهرام همزمان با اتمام فصل گذشته مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به پایان رسید. در همین راستا سه‌شنبه گذشته مسئولان مهرام بیانیه‌ای صادر کردند که نشان از عدم تمدید قرارداد با این مربی داشت.

بر این اساس مهرام باید برای فصل آینده مسابقات باشگاهی کشور و البته پیش از آن، رقابت‌های باشگاه‌های آسیا که با تاخیر چند ماهه هم مواجه شده مربی جدیدی به خدمت می‌گیرد. مسئولان این باشگاه در همین زمینه مذاکره با گزینه‌های خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوانند با یکی از آنها برای همکاری به توافق برسند. 

باشگاه مهرام بر همکاری با مربی اروپایی تاکید دارد و طی چند روز گذشته هم سابقه کاری مربیانی از کشورهای این قاره را مورد بررسی قرار داده است. به گفته حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام حداکثر تا پایان خردادماه تکلیف کادر فنی و سرمربی این تیم برای حضور در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد.

به گزارش مهر، مهرام در حالی اقدام به جذب مربی خارجی کرده که طی سال‌های مختلف حضور در مسابقات باشگاهی به غیر از سال 85 که با اورولویچ در لیگ برتر به عنوان سوم دست یافت و همچنین دو سال پیش که با مهمد بچیروویچ نایب قهرمان لیگ شد، پیشینه همکاری با مربی خارجی دیگری ندارد.