بوشهر- خبرگزاری مهر: سرپرست فرماندار دشتی گفت: تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای بخش طسوج ضروری است و امسال تلاش می شود اعتباری جهت اتمام آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در بررسی مسائل و مشکلات روستاهای منطقه طسوج اظهار داشت: دهستان طسوج در حوزه کشاورزی دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی است و ما نیز توجه ویژه ای به این منطقه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در آستانه توزیع اعتبارات هستیم افزود: تصمیم داریم تا قبل از تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان بازدیدهای میدانی از پروژه ها انجام دهیم و از نزدیک مسائل و مشکلات روستاها را جویا شویم و اگر مشکلی است نسبت به رفع آن اقدام نمایم.

مهرجو ادامه داد: مسائل، مشکلات و تجهیزات دهیاریهای دهستان طسوج از طریق دفتر امور روستایی استانداری پیگیر هستیم و مدیر کل نیز تامین اعتبار تجهیزات دهیاری ها را در دستور کار قرار دارد و آنها می توانند با معرفی نماینده خود نسبت به جذب آن اقدام کنند.

مهرجو یادآور شد:روستاهای دهستان طسوج  که فاقد پارک محلی هستند در صورت تامین زمین این پارک در روستاها آنها ساخته می شود.

وی کمبود سرانه آرد را یکی دیگر از مشکلات این روستاها عنوان و خاطر نشان کرد:با پیگیریهای به عمل آمده با شرکت غله استان مقرر گردید 10 تن آرد به این روستاها اضافه تا مشکل آرد نیز حل شود.

سرپرست فرمانداری دشتی با تاکید بر تسریع واجرای پست 132 کیلو ولت شنبه بیان کرد:یکی از پروژه های مهم در دست اجرا در بخش شنبه وطسوج احداث پست 132 کیلو ولت است که شرکت توزیع برق استان اتمام جدی جهت بهره برداری از این پروژه به عمل آورد  تا مشکل برق روستاهای طسوج  و کشاورزان منطقه حل شود.

غلامرضا مهرجو اظهار داشت:در سال جاری اعتبار ویژه ای جهت تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای طسوج در نظر گرفته می شود تا هر چه این زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.